Wednesday, June 22, 2011

WorldLess WednesDay ~ My Fav Reference Book ~






 

3 comments:

ashra said...

mesti tenang je hati kan membaco nye..

shilafaizz said...

buku ni hadiah kawin dari sorang akak opis..kira makcik lah dah retire tahun lepas..sy sangat suka buku ni..segala ilmu fardhu ain dan fardhu kifayah dari start kelahiran sampailah kematian..macam2 doa ade..sebagai panduan kan..kadang2 kita rasa dh tau tetapi kadang2 lupa juga..ade juga yg langsung xtau..*sgt recommend buku ni*

Hana Faza-same person said...

akak tak habis bc lagi :P

Wednesday, June 22, 2011

WorldLess WednesDay ~ My Fav Reference Book ~






 

3 comments:

ashra said...

mesti tenang je hati kan membaco nye..

shilafaizz said...

buku ni hadiah kawin dari sorang akak opis..kira makcik lah dah retire tahun lepas..sy sangat suka buku ni..segala ilmu fardhu ain dan fardhu kifayah dari start kelahiran sampailah kematian..macam2 doa ade..sebagai panduan kan..kadang2 kita rasa dh tau tetapi kadang2 lupa juga..ade juga yg langsung xtau..*sgt recommend buku ni*

Hana Faza-same person said...

akak tak habis bc lagi :P