Friday, August 12, 2011

12 Hari Puasa Dugaan Datang

Salam uolls, arini dugaan berat datang. huhuuu berat la sangat...Iolls tersangat la lapar dan pedih perut arinie..Tak penah lak arsa camni...

Kisahnye malas bangun sahur...pak Pais kejut bangun pon liat sungguh nak bangun. Die keje malam so balik keje kul 4lebih terus la panaskan bi hun yang ai masak semalam..Kelentang..kelentung kat dapor. Pehtu siap miscall bini die kat bilik.. Ape mendenye miscall2 bagai..memangla ahkak kensel terus. Pehtu die naik atas kejut "Syg, bangun...taknak sahur ke??" sy jawab " Taknak...tak larat...gi lah makan sane" Eh die tak putus asa, bawakkan air masak ke bilik pulak.Dipaksanye ai minum, okeh minum tapi seteguk jer pehtu sambung Zzzzzz lagik. Ya Allah bile bangun dan pikir2 balik teruk benor perangai haku semalam kan...Tah pe bende yang mengantuk sangat tah.

Dan laki ai pon tak koser nak layannn sudahnye die makan bi hun sambil tengok tv. Sekarang hamekkkk haku kelaparan puler. Pedih2 perut dah jangan gastrik sudahhh. Selalu ok jer larat jer bangun ngantuk2 pon. Semalam memang energy out! Ok lah ai nak tido sebentar melayan perut yang berdendang sayang nih....Cepat ler 4.45...mau balikkkk.


Happy Weekend Ya!



7 comments:

MommyAqil said...

sabar ye shila..hopefully dapat tahan dugaan puasa hari ni..aida pon tak bleh langsung kalo tak sahur..Mesti rajin2 kan jugak sahur kalo tak melepek la sengsorang..huhuhu..

Vna Sandhu said...

alahai..sweetnya hubby shila

yelah..kdg² wina pun x larat nak bangun sahur, apatah lagi nk menghadap makanan kan? huhuhuuu

kdg² minum milo jek..harap² shila leh bertahan...caiyokkk!

monstorious wife said...

haha... klakar la main misscall2 pulak.. mesti kes malas nak panjat tangga tuh.

shilafaizz said...

aida: sob...sob..perut siap bunyi2.kawan shila siap perli lg. "woit kemain lagi ringtone hp ko krokk krekkk.." siot jer tauu!

wina: tu lah kekadang bangun dh, panaskan mknn pon dh tapi nk suap makanan alahaiii.hubby shila mmg suke wat lawak antarabandar wina...

kak ilot:yerrrr memang die malas nak panjat tangga sebab tu miscall2 plaks. aritu lagi best die siap miscall dari opis kol 4pagi. 2,3 kali miscall shila saje xangkat.huhu..bile bangun eh takde org pon. rupenye die kat opis lagi dh suruh sy bangun! hahah sabor2

ashra said...

chaiyok!...u can do it..haipp! jgn curik makan!
hehe (saje usik shila..)

mizah said...

hehe..bertahan ye...nanti balik boleh masak ayam kicap :p

shilafaizz said...

yeayyy sy bertahan..huhu opkos ler kene jugak tahan..sayang nak tinggal pose lom cuti 'cik p' mai lagi..heheh

Friday, August 12, 2011

12 Hari Puasa Dugaan Datang

Salam uolls, arini dugaan berat datang. huhuuu berat la sangat...Iolls tersangat la lapar dan pedih perut arinie..Tak penah lak arsa camni...

Kisahnye malas bangun sahur...pak Pais kejut bangun pon liat sungguh nak bangun. Die keje malam so balik keje kul 4lebih terus la panaskan bi hun yang ai masak semalam..Kelentang..kelentung kat dapor. Pehtu siap miscall bini die kat bilik.. Ape mendenye miscall2 bagai..memangla ahkak kensel terus. Pehtu die naik atas kejut "Syg, bangun...taknak sahur ke??" sy jawab " Taknak...tak larat...gi lah makan sane" Eh die tak putus asa, bawakkan air masak ke bilik pulak.Dipaksanye ai minum, okeh minum tapi seteguk jer pehtu sambung Zzzzzz lagik. Ya Allah bile bangun dan pikir2 balik teruk benor perangai haku semalam kan...Tah pe bende yang mengantuk sangat tah.

Dan laki ai pon tak koser nak layannn sudahnye die makan bi hun sambil tengok tv. Sekarang hamekkkk haku kelaparan puler. Pedih2 perut dah jangan gastrik sudahhh. Selalu ok jer larat jer bangun ngantuk2 pon. Semalam memang energy out! Ok lah ai nak tido sebentar melayan perut yang berdendang sayang nih....Cepat ler 4.45...mau balikkkk.


Happy Weekend Ya!



7 comments:

MommyAqil said...

sabar ye shila..hopefully dapat tahan dugaan puasa hari ni..aida pon tak bleh langsung kalo tak sahur..Mesti rajin2 kan jugak sahur kalo tak melepek la sengsorang..huhuhu..

Vna Sandhu said...

alahai..sweetnya hubby shila

yelah..kdg² wina pun x larat nak bangun sahur, apatah lagi nk menghadap makanan kan? huhuhuuu

kdg² minum milo jek..harap² shila leh bertahan...caiyokkk!

monstorious wife said...

haha... klakar la main misscall2 pulak.. mesti kes malas nak panjat tangga tuh.

shilafaizz said...

aida: sob...sob..perut siap bunyi2.kawan shila siap perli lg. "woit kemain lagi ringtone hp ko krokk krekkk.." siot jer tauu!

wina: tu lah kekadang bangun dh, panaskan mknn pon dh tapi nk suap makanan alahaiii.hubby shila mmg suke wat lawak antarabandar wina...

kak ilot:yerrrr memang die malas nak panjat tangga sebab tu miscall2 plaks. aritu lagi best die siap miscall dari opis kol 4pagi. 2,3 kali miscall shila saje xangkat.huhu..bile bangun eh takde org pon. rupenye die kat opis lagi dh suruh sy bangun! hahah sabor2

ashra said...

chaiyok!...u can do it..haipp! jgn curik makan!
hehe (saje usik shila..)

mizah said...

hehe..bertahan ye...nanti balik boleh masak ayam kicap :p

shilafaizz said...

yeayyy sy bertahan..huhu opkos ler kene jugak tahan..sayang nak tinggal pose lom cuti 'cik p' mai lagi..heheh