Tuesday, October 9, 2012

Buah Hati Teman Bergaduh Chenta Hati Mak


Asek cerita pasal mak jer...buhsan kan readers2 kesayangan ai..
Meh nak tayang anak dara ai yg ala2 Yoon Eun-Hye pelakon korea ittew....kehkehkeh
Ikat rambut pon dah ala2 dalam citer korea jer...
Ayah yg ikatkan rambut gitu ler jadinyeee....


Ok bai. Mak sentap arini ade orang asek tak puas hati je dengan mak. Ape ntah masalah die...




4 comments:

♥ Wina ♥ said...

myra yg comel!

shilafaizz said...

hihih tenkiu wina. kalau tgk myra tringat kat syakira sebab sama2 pipi tembun

MommyAqil said...

alololo...sangat korean stail gituu..myra comel...

shilafaizz said...

aida, ayah die ikatkan asal boleh jer..tu kira dah paling cantik la tuh. hihiii

Tuesday, October 9, 2012

Buah Hati Teman Bergaduh Chenta Hati Mak


Asek cerita pasal mak jer...buhsan kan readers2 kesayangan ai..
Meh nak tayang anak dara ai yg ala2 Yoon Eun-Hye pelakon korea ittew....kehkehkeh
Ikat rambut pon dah ala2 dalam citer korea jer...
Ayah yg ikatkan rambut gitu ler jadinyeee....


Ok bai. Mak sentap arini ade orang asek tak puas hati je dengan mak. Ape ntah masalah die...




4 comments:

♥ Wina ♥ said...

myra yg comel!

shilafaizz said...

hihih tenkiu wina. kalau tgk myra tringat kat syakira sebab sama2 pipi tembun

MommyAqil said...

alololo...sangat korean stail gituu..myra comel...

shilafaizz said...

aida, ayah die ikatkan asal boleh jer..tu kira dah paling cantik la tuh. hihiii