Wednesday, October 12, 2011

Wordless Wednesday... ^ Rindu Saat2 Ini ^






6 comments:

Ina Hashim said...

alololo keciknya perut Shila...ehem2...kalo rindu tu, apa lagi...leh dptkan adik utk myra laks

Adlilatun Nur said...

Kedai latar belakang tu kat mana ek?

shilafaizz said...

kak ina....mauuuuuu tapi supplier cakap tunggu satgi...wohohooo

AN: kedai belakang tuh baby outlet store di kota Bandung...

shilafaizz said...

Eh lupa plaks kecik ke kak ina, tu baru 22weeks..heheh sy rase macam besar jer untuk 5bulan lebih...

MommyAqil said...

hihihi..br nk tny kedai tu kat mana rupanya kat Bandung..bestnya kalo pg sana time preggy..bleh shopping bnyk2 kan..kikiki..

shilafaizz said...

aah bandung mmg syurga shopping..hehe baju2 budak banyakkk sangat cantik2. branded2 dan murah. tapi ms pegi ni tak tau gender bby lagi aida so hubby tak bagi beli banyak2..mmg beli sikittt jer.sob sob...

Wednesday, October 12, 2011

Wordless Wednesday... ^ Rindu Saat2 Ini ^






6 comments:

Ina Hashim said...

alololo keciknya perut Shila...ehem2...kalo rindu tu, apa lagi...leh dptkan adik utk myra laks

Adlilatun Nur said...

Kedai latar belakang tu kat mana ek?

shilafaizz said...

kak ina....mauuuuuu tapi supplier cakap tunggu satgi...wohohooo

AN: kedai belakang tuh baby outlet store di kota Bandung...

shilafaizz said...

Eh lupa plaks kecik ke kak ina, tu baru 22weeks..heheh sy rase macam besar jer untuk 5bulan lebih...

MommyAqil said...

hihihi..br nk tny kedai tu kat mana rupanya kat Bandung..bestnya kalo pg sana time preggy..bleh shopping bnyk2 kan..kikiki..

shilafaizz said...

aah bandung mmg syurga shopping..hehe baju2 budak banyakkk sangat cantik2. branded2 dan murah. tapi ms pegi ni tak tau gender bby lagi aida so hubby tak bagi beli banyak2..mmg beli sikittt jer.sob sob...