Wednesday, July 17, 2013

Gian Nak Masak

Dah masuk 38weeks..still standing...hahah. Gian plak nk msk fancy2 gini. Dan dh lame rasenye xmasak ayam merah. Isnin aritu cuti xde idea pon nk masak apa benornye. Tetiba kul 2 dtg idea nk msk nasi carrot, ayam msk merah dan acar. Nk buat buah melaka jugak. Wahhh tu dia kn pulun nk masak2 macam2. Tapi bhn2 sume nan hado pon lagi.
Kul 3 baru gi tesco...kul 4 lebih baru smpi rumah. Oleh kerana dh lambat xjadi buat nasi carrot.nk parut carrot bagai lagi. So tukar pd nasi mentega je lah..ni lah hasil nya. Buah melaka start uli tepung 6.30. 715 siap sume...ni lah hasil nya...myra suka nasi butter tu habis dia korek kismis2 dlm tu. Alhamdullillah everything homemade and no param on 6th Ramadhan.  Hikhikhik

Wednesday, July 17, 2013

Gian Nak Masak

Dah masuk 38weeks..still standing...hahah. Gian plak nk msk fancy2 gini. Dan dh lame rasenye xmasak ayam merah. Isnin aritu cuti xde idea pon nk masak apa benornye. Tetiba kul 2 dtg idea nk msk nasi carrot, ayam msk merah dan acar. Nk buat buah melaka jugak. Wahhh tu dia kn pulun nk masak2 macam2. Tapi bhn2 sume nan hado pon lagi.
Kul 3 baru gi tesco...kul 4 lebih baru smpi rumah. Oleh kerana dh lambat xjadi buat nasi carrot.nk parut carrot bagai lagi. So tukar pd nasi mentega je lah..ni lah hasil nya. Buah melaka start uli tepung 6.30. 715 siap sume...ni lah hasil nya...myra suka nasi butter tu habis dia korek kismis2 dlm tu. Alhamdullillah everything homemade and no param on 6th Ramadhan.  Hikhikhik