Skip to main content

Mom & Baby Expo 2011 (6-8th May 2011)


credit to Google.

Event hari ini saye akan ke Midvalley Exhibition Centre lunch time nanti sempena Moms & Baby Expo...walaupon Myra tak bape nak baby dah tapi nak pegi gak nak cari 1st Step Baby Walker like this...

Myra kan kaedahnya dah belajar memapah dan berdiri...So nak cari benda nie supaya leh bantu die berdiri daripada die memapah kat tepi2 katil dan kerusi tu...kang kene tepi katil benjol lak kepala...

Dan nak cari feeding bottle Tommee Tippee die...nak kene ganti yang besar dan panjang nampaknye...sekarang tiap nursing 5oz sikit hari lagi tak cukup dah..biasenye kat baby fair dapat la RM 40++ twin pack compared kalau tak sale RM 68 camtu twin pack...

After lunch time nanti sy akan jadi reporter k...So sesape yang nak pegi tunggu my updates sekali ngan gambar2 ape yang dijual di sane, best ke tak...So korang bleh la decide nak beli ape esok atau Ahad nanti k...Dadaa!



Comments

mizah said…
urghh...mesti jem kalau pergi lunch time nanti...saya kat amcorp je ni..dah la hari ni gaji...wahhh...kena tahan nafsu gak ni...hihi...nanti report je..apa je yg menarik kat situ? toys murah2 ke?
NrlAidaHml said…
hihihi..nanti update ye..bleh cuci mata dulu..hihihi..Happy Shopping SHila...
shilafaizz said…
ramizah, ofis shila kat dataran maybank..kami selalu naik free shuttle jer ke mid...heheh..
selalunye tak jammed la ofis hour tapi esok ,ahad sure jammed kene pegi pagi2 tau klu tak nan ado parking...rs mcm nk gi skrg jer! hihi..mainan biasenye murah sket la..

aida: baikkkk akan ku update yer..
ha..nti jgn lupa udate ye :-)
shilafaizz said…
heheh okeh wina sayammm...:)
flymummyizz said…
akak beli dah benda tolak2 tu..bg ameenah berexercise.. tp.. abang die lak yg main tolak2.. ahahahha

Popular posts from this blog

Kenapa Dia Tak Prihatin?

Saya memang seorang executive biasa ditempat saya bekerja atau lebih tepat hanya seorang junior executive yg masih setahun jagung di bidang perbankan. Tempat saya bekerja sekarang adalah majikan pertama saya sejak saya grad. Saya tiada pengalaman bekerja sebelum ini dan hanya menjalani on-the-job training dlm istilah Human Resource. Saya memang seorang yg tidak pandai mengampu, kipas atau membodek bos. Kalau sy rase tak betul sy akan express idea sy. Buat masa skrg ketika tgh mengandung ni, sy memang slalu amik annual leave dan sebelum ini sy bukanlah seorang yg selalu ambil cuti.Lagipun sy amik annual leave bukanlah MC jadi tiada apa2 masalah disitu. Annual leave mmg diberi kepada setiap pekerja dengan jumlah tahun pertama bekerja sebanyak 24 hari. Saya ambil cuti juga bukan saje2 dan sy mmg akan ssh hati setiap kali cuti sbb terpaksa meninggalkan kerja2 di pejabat. Sy ambil cuti kerana perlu ke klinik berjumpa doctor untuk check-up kandungan. Dan sekarang ini pula tempoh sebulan seka...

Spiral Spaghetti Goreng Ala Chef Shila

Di atas permintaan rakan-rakan di FB yang mem-view album resipi saye...dan merequest resipi dari saye terutamanya Epa Hassan . ..Dengan berbesar hati sekali saye sanggup dan rela membocorkan resipi turun temurun nenek moyang..huahuaaa...Kawan2, nak masakan sedap ni sebenonye kena ade satu skill, skill 'pandai agak-agak'...cmno tu? maksudnye, kalau orang tanye bape banyak lada nak letak? agak2 jer...ha gitu ler... hikhik ~Ha menarik tak spaghetti saye ni? (klu xmenarik sudah, ade ku kesah..) Bahan2: Spiral Spaghetti 250gram/setengah paket - 4 org makan (nak pasta lain pun boleh elbow ke,shell ke ikut sedap mate..saye suka guna brand San Remo atau Fusilli) *Seafood - Udang, sotong dsb...tapi saye suka guna udang saje (Udang saiz L atau M) *Minced chicken/beef *Lada kering - gunting dan direbus Bawang besar - sebiji Bawang putih - 4 ulas Sos Tiram *Sawi batang hijau *Carrot - dipotong panjang macam dalam gambar Telur - 2biji Garam dan bahan perasa (* = Ikut korang ler kalo suka...

Caramel Cis Kek + Nasi Daging Asam Kerisik

Nak hapdet sekitar sambutan Ulangtahun kekanda hamba..ekekeke...Sy tak masak beria pon juz buat Nasi Daging + Air Asam Kerisik ngan Caramel Cis Kek ..Teruja...Teruja sebab 1st time neh wat cis kek menjadi uolss! Sukaaaa...paling gumbira sebab hubby cakap sedap makan ulang2 lak tuh...Hubby ai nih memang pengkritik tetap uols so kalau die kate xsedap, no hard feeling okeh but kalau die kate sedap tuh, ehem..ehem..paham2 sendiri lah yo maksudnye.... Okeh ni sekitar makanan2 hasil air tangan iols... Caramel Cheese Cake... Nasi Daging Air Asam Kerisik... Hamiikk uols besaq2 punye daging iols letak k..Biar gumuks, Puas makan...huahahhah Untuk resipi Nasi Daging nih sila lah cari dalam label resipi belog ai nih..Untuk resipi cis kek, by request sajork..kalau ramai yang tanye ai letak la dalam belog nih okeh...Owh ye cis kek nih tak bakar tau chilled saje lam esbok. Sambutan Ulangtahun Hubby sangat lah informal...sape datang...makan, ikut lah tetamu nak serbu umah kami kul bape..y...