now, myra dh makin bnyk vocab..suke mummy even kebanyakan dr ape yg die cakap tu bahasa german...kuikui.
Lately die dh pandai ckp camni 'atittt...' or 'attoiiii' hahahaaa
'atitt' is sakit and 'attoii' is adoi..
pantang la tersinggul sikit ke or kene sikit ke sokmo la atittt...attoiii. belum lagi klu betul2 jatuh meraung la atitttt. ces!
monday next week nk pi check up dengan Dr Roliza, bayangkn time kene injek die jerit kuat2 'ATTIITT....' huhuhuu
And, ade 1 masalah la...myra kt rumah tak notty tau..tengok tv, and main2 sendiri...tapi kalau bawak die keluar contohnye shopping complex ke..hadoyaiiii kemain ligat lagi...pening mak! die macam ade tenaga ultraman plak macam x reti penat. lari sane sini, kita kejar makin die lari laju2. cubit je kaki die tu...bila brdukung jadi macam ulat seboleh2 nak turun. sabor2...
Saya memang seorang executive biasa ditempat saya bekerja atau lebih tepat hanya seorang junior executive yg masih setahun jagung di bidang perbankan. Tempat saya bekerja sekarang adalah majikan pertama saya sejak saya grad. Saya tiada pengalaman bekerja sebelum ini dan hanya menjalani on-the-job training dlm istilah Human Resource. Saya memang seorang yg tidak pandai mengampu, kipas atau membodek bos. Kalau sy rase tak betul sy akan express idea sy. Buat masa skrg ketika tgh mengandung ni, sy memang slalu amik annual leave dan sebelum ini sy bukanlah seorang yg selalu ambil cuti.Lagipun sy amik annual leave bukanlah MC jadi tiada apa2 masalah disitu. Annual leave mmg diberi kepada setiap pekerja dengan jumlah tahun pertama bekerja sebanyak 24 hari. Saya ambil cuti juga bukan saje2 dan sy mmg akan ssh hati setiap kali cuti sbb terpaksa meninggalkan kerja2 di pejabat. Sy ambil cuti kerana perlu ke klinik berjumpa doctor untuk check-up kandungan. Dan sekarang ini pula tempoh sebulan seka...
Comments
Pening pala kita dgn bahasa german dorang.keke