Skip to main content

Crochet Shoes Open For Order

Hai kawan2 sekalian...
Sy sekarang ni membantu kawan sy Diana menjual handmade Crochet Shoes...sangat comels untuk newborn dan baby2 kalian...Semua custome made okeh. Nak kale ape sila describe insyaallah akan diusahakan yg terbaik..

Apekah crochet shoes itu? Sila lihat belah kanan blog begitulah namanya crochet shoes...Hat/topi/headband pon ade tapi buat mase ni sy open for crochet shoes dulu...

Harga boleh dirunding hanya RM20++ sajork sepasang...Eh berbaloi sangat la tuh, handmade okeh bukan mesin yang buat. Penat tu nak mengait kasut dengan kasih sayang kan...

Bawah ni ade lagi contoh2 gambar crochet shoes..ihsan google sebab kawan ai yang buat ni die open for any design...Eh gamba google ni xkira mengambil hak cipta kan sebab takde quote sape punya *matila orang saman pasni..huhuui



Alololoooo shomelnyeeee kalau baby pakai kann...

Comellll kan??

Seswai untuk baby boy jugak...


Kalau nak order boleh email sy kat hasilahfaizz@gmail.com... Hantar sekali design2 yang korang nak, berserta size dan kaler yer..Harga sangat berpatutan....
Puan kher, sila order untuk lil' mujahid okeh. kihkihkih....


Comments

Wahida said…
comel la shila....nak order jugak...
shilafaizz said…
Sila..sila..cari design then email yer...
shilafaizz said…
kak ilot untuk pahat pon buleh! adik pahat pon buleh...
mizah said…
mak aii...comelnye...boleh le nanti2 kalau ada baby lagi...hihi
ashra said…
cantik!
kalu ada lg design2,shila letak kt blog shila eh?

kalu boy nye,di boy kan lg,insyaallah nk beli.yg bwh skali tu still nampak girl jugak tu.pandangan mataku la.hehe..
nakkkk....blue kaler pwisss...
shilafaizz said…
kak ash: ape kate akak google camne design yg akak nak? hehe..sebab pada sy kalau bby pakai camtu pon ok..hikhik.

pn kher: sila email camne blue yg kamu nak pliss..

Popular posts from this blog

Kenapa Dia Tak Prihatin?

Saya memang seorang executive biasa ditempat saya bekerja atau lebih tepat hanya seorang junior executive yg masih setahun jagung di bidang perbankan. Tempat saya bekerja sekarang adalah majikan pertama saya sejak saya grad. Saya tiada pengalaman bekerja sebelum ini dan hanya menjalani on-the-job training dlm istilah Human Resource. Saya memang seorang yg tidak pandai mengampu, kipas atau membodek bos. Kalau sy rase tak betul sy akan express idea sy. Buat masa skrg ketika tgh mengandung ni, sy memang slalu amik annual leave dan sebelum ini sy bukanlah seorang yg selalu ambil cuti.Lagipun sy amik annual leave bukanlah MC jadi tiada apa2 masalah disitu. Annual leave mmg diberi kepada setiap pekerja dengan jumlah tahun pertama bekerja sebanyak 24 hari. Saya ambil cuti juga bukan saje2 dan sy mmg akan ssh hati setiap kali cuti sbb terpaksa meninggalkan kerja2 di pejabat. Sy ambil cuti kerana perlu ke klinik berjumpa doctor untuk check-up kandungan. Dan sekarang ini pula tempoh sebulan seka...

Spiral Spaghetti Goreng Ala Chef Shila

Di atas permintaan rakan-rakan di FB yang mem-view album resipi saye...dan merequest resipi dari saye terutamanya Epa Hassan . ..Dengan berbesar hati sekali saye sanggup dan rela membocorkan resipi turun temurun nenek moyang..huahuaaa...Kawan2, nak masakan sedap ni sebenonye kena ade satu skill, skill 'pandai agak-agak'...cmno tu? maksudnye, kalau orang tanye bape banyak lada nak letak? agak2 jer...ha gitu ler... hikhik ~Ha menarik tak spaghetti saye ni? (klu xmenarik sudah, ade ku kesah..) Bahan2: Spiral Spaghetti 250gram/setengah paket - 4 org makan (nak pasta lain pun boleh elbow ke,shell ke ikut sedap mate..saye suka guna brand San Remo atau Fusilli) *Seafood - Udang, sotong dsb...tapi saye suka guna udang saje (Udang saiz L atau M) *Minced chicken/beef *Lada kering - gunting dan direbus Bawang besar - sebiji Bawang putih - 4 ulas Sos Tiram *Sawi batang hijau *Carrot - dipotong panjang macam dalam gambar Telur - 2biji Garam dan bahan perasa (* = Ikut korang ler kalo suka...

Invitation: Mini Open House

Assalamualaikum wbt, Kepada rakan2 yang ku sayangi tak kira lah rakan alam maya ke, rakan realiti ke...Kami sekeluarga ingin menjemput rakan2 semua ke Mini Rumah Terbuka dan Sambutan Majlis Ulangtahun Myra..I stated 'Mini' coz memang majlis ringkas jer...huhuuu The menu was planned, (plan yer kot2 la last minit berubah) ... Lontong (Lodeh + Nasi Impit), Ayam Masak Merah, Laksa Johor, Roti Jala + Kari Ayam, kek birthday, cupcakes, kuih-muih... Semua masak sendiri nan ado catering...Me buat Laksa Johor, Roti Jala + Kari Ayam , my mom ku minta masakkan lontong sebab tak cukup tangan...Kalau den jugak buat lontong alamatnye tak payah tido dah la jumaat tu keje...Pehtu feeling2 nak buat bread puding with sos vanilla plak ntah sempat ke idak...huhuiii   Jemputlah kawan2 yek... Date: 24.09.2011 Time: 1pm-6pm Venue: No.25, Jalan Setia Impian U13/8D, Setia Alam Shah Alam Myra nak menepek jugak kat sini...Layankan ajer...