Skip to main content

Jalan2 ke Bandung jomm!

Macam dah lame xhapdate blog sejak2 dah kne block nih..hehu...tapi oleh kerana saya ni hacker tak bertauliah, akhirnya dapat kembali mem-blog di opis...
Xde ape pon nak hapdate, esok 22/04/2010 saya cuti ade appoitment check-up dan nak mintak surat pelepasan doctor kerana saya dan en suami akan bercuti ke luar negara....hehehe...mcm la jauh sgt nak pegi Paris ke kan...kami pegi negara seberang jer...Plan setahun yg lalu akhirnye masa yg ditunggu tiba jua...
Sabtu ni (24 apr sampai 27 apr) kami akan berlepas ke Bandung Indonesia makan angin bawak baby lam perut skali...mmgla kne bwk xkan nak tinggal ye dak?? Oleh kerana lam perut ade baby, sy perlulah dpt surat keizinan doktor terlebih dahulu...
Doakan kami selamat pegi dan balik yer...nanti sy bwk ole2 yg buanyakk untuk kamu semua iaitu gamba2 kami bercuti di sana ye...daaaa ketemu lagi yah~

Comments

wah, bestnya hanimun lagi.. hana pun hanimun kat sana..jogja bandung..nnti di bandung, jgn lupa singgah di Tangkuban Prahu..sejuk gigel... hehe..take care ye
Anonymous said…
shila, aku naak pesan handbag...cari yg cantik2 yea...hehe
nurulhaniff said…
wahid..ko nih handbag jekk..handbag maniac sungguh
shila said…
alamak wahida aku xbkk blog la since pegi kesana...klu tau tgglkan no hp jer leh ko pesan brg kat aku...nnt leh aku mark-up price yek?hehehe...klu de rezeki pgla sane best woo...tp sy bkn hanimun, saje nk merasa shopping kat sane..mmg murah giler!!...berbaloi2..wahida mesti suka!

Popular posts from this blog

Kenapa Dia Tak Prihatin?

Saya memang seorang executive biasa ditempat saya bekerja atau lebih tepat hanya seorang junior executive yg masih setahun jagung di bidang perbankan. Tempat saya bekerja sekarang adalah majikan pertama saya sejak saya grad. Saya tiada pengalaman bekerja sebelum ini dan hanya menjalani on-the-job training dlm istilah Human Resource. Saya memang seorang yg tidak pandai mengampu, kipas atau membodek bos. Kalau sy rase tak betul sy akan express idea sy. Buat masa skrg ketika tgh mengandung ni, sy memang slalu amik annual leave dan sebelum ini sy bukanlah seorang yg selalu ambil cuti.Lagipun sy amik annual leave bukanlah MC jadi tiada apa2 masalah disitu. Annual leave mmg diberi kepada setiap pekerja dengan jumlah tahun pertama bekerja sebanyak 24 hari. Saya ambil cuti juga bukan saje2 dan sy mmg akan ssh hati setiap kali cuti sbb terpaksa meninggalkan kerja2 di pejabat. Sy ambil cuti kerana perlu ke klinik berjumpa doctor untuk check-up kandungan. Dan sekarang ini pula tempoh sebulan seka...

Spiral Spaghetti Goreng Ala Chef Shila

Di atas permintaan rakan-rakan di FB yang mem-view album resipi saye...dan merequest resipi dari saye terutamanya Epa Hassan . ..Dengan berbesar hati sekali saye sanggup dan rela membocorkan resipi turun temurun nenek moyang..huahuaaa...Kawan2, nak masakan sedap ni sebenonye kena ade satu skill, skill 'pandai agak-agak'...cmno tu? maksudnye, kalau orang tanye bape banyak lada nak letak? agak2 jer...ha gitu ler... hikhik ~Ha menarik tak spaghetti saye ni? (klu xmenarik sudah, ade ku kesah..) Bahan2: Spiral Spaghetti 250gram/setengah paket - 4 org makan (nak pasta lain pun boleh elbow ke,shell ke ikut sedap mate..saye suka guna brand San Remo atau Fusilli) *Seafood - Udang, sotong dsb...tapi saye suka guna udang saje (Udang saiz L atau M) *Minced chicken/beef *Lada kering - gunting dan direbus Bawang besar - sebiji Bawang putih - 4 ulas Sos Tiram *Sawi batang hijau *Carrot - dipotong panjang macam dalam gambar Telur - 2biji Garam dan bahan perasa (* = Ikut korang ler kalo suka...

Caramel Cis Kek + Nasi Daging Asam Kerisik

Nak hapdet sekitar sambutan Ulangtahun kekanda hamba..ekekeke...Sy tak masak beria pon juz buat Nasi Daging + Air Asam Kerisik ngan Caramel Cis Kek ..Teruja...Teruja sebab 1st time neh wat cis kek menjadi uolss! Sukaaaa...paling gumbira sebab hubby cakap sedap makan ulang2 lak tuh...Hubby ai nih memang pengkritik tetap uols so kalau die kate xsedap, no hard feeling okeh but kalau die kate sedap tuh, ehem..ehem..paham2 sendiri lah yo maksudnye.... Okeh ni sekitar makanan2 hasil air tangan iols... Caramel Cheese Cake... Nasi Daging Air Asam Kerisik... Hamiikk uols besaq2 punye daging iols letak k..Biar gumuks, Puas makan...huahahhah Untuk resipi Nasi Daging nih sila lah cari dalam label resipi belog ai nih..Untuk resipi cis kek, by request sajork..kalau ramai yang tanye ai letak la dalam belog nih okeh...Owh ye cis kek nih tak bakar tau chilled saje lam esbok. Sambutan Ulangtahun Hubby sangat lah informal...sape datang...makan, ikut lah tetamu nak serbu umah kami kul bape..y...