Skip to main content

Cer Tengok Ape Myra Dapat...

First of all, mekasehhh kawan2 mummy for the birthday presents yer...:)
And for those yang bagi angpau also...Nanti mummy simpankan lam akaun yer...
Except for duit angpau yang anty wina bagi coz anty wina requested mummy myra to buy toys/dress for myra..heheh **ade alasan nak pegi Branded Outlet beli dress Myra lagikkk...hihihiii

All those presents yang kawan2 mummy bagi...kawan ayah bagi angpau jer biaselah lelaki kannn...

When mummy at young age, mummy takde pon dapat hadiah gini Myra..Mak buatkan majlis hari jadi pon masak bihun dan bekalkan jajan2 je untuk jiran2 dan kawan2 mummy...heheh alhamdulillah mummy maseh merasa birthday party kekecik dulu even simple but for me dah sangat2 best!

Ape pulak hadiah dari mummy dan ayah???
Tadaaaa....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Anak gegirl kannnn....both mummy dan ayah sama jer citarasa...anak girl mesti di belikan sikit2 barang gini...

Dapat kecik2 pon jadi lah nak oiii...
Because gold is very valuable..Makin lame makin mahal...
Keep it yer Myra...bila besar nanti jaga elok2..like what mummy kept all those things given by Mak to mummy...




^Happy Weekend Ya!^





Comments

ashra said…
klakar la ayat shila.btul2.ingat dulu,satu gamba saya,masa besday 2tahun.takdenya hadiah bagai.gambo kuih2 dan bihun je kot.keke.

wah.syioknye myra.byk dpt hadiah.hadiah bwh skali tu plg bes.hehe.
shilafaizz said…
Kan...dulu2 menu mesti bihun goreng, pulut kuning kuning, rendang ayam n org johor msti tau 1 manisan ni bubur pulut manis kot. Yg kale coklat2 tgh2 kale putih tu.heheee..dulu2 kan sape dpt wat majlis besday ni dh syiok sgt dah.*those sweet memory things during kids time ;)
Kak. Ash, hadiah kak ash tu really kelakar.myra melekek2 ketawa bl benda tu brbunyi.dan ayah myra jd mangsa tmpt nk ketuk spy dat thing kuarkn suara..hihii
♥ Vna ♥ said…
hihihiiii angpau special dari astro tu :-)

anak perempuan nie biasalah kan, mesti nak ade bling² tapi tue la, kena jaga baik²,
shilafaizz said…
yep wina, kalau gi nursery memang dilarang pakai lah...pakai time2 raya jer..hihii takpelah simpan sampai ke besar silap2 sampai die dh keje pehtu pandai2 la beli sendiri yek..heheh+

Popular posts from this blog

Kenapa Dia Tak Prihatin?

Saya memang seorang executive biasa ditempat saya bekerja atau lebih tepat hanya seorang junior executive yg masih setahun jagung di bidang perbankan. Tempat saya bekerja sekarang adalah majikan pertama saya sejak saya grad. Saya tiada pengalaman bekerja sebelum ini dan hanya menjalani on-the-job training dlm istilah Human Resource. Saya memang seorang yg tidak pandai mengampu, kipas atau membodek bos. Kalau sy rase tak betul sy akan express idea sy. Buat masa skrg ketika tgh mengandung ni, sy memang slalu amik annual leave dan sebelum ini sy bukanlah seorang yg selalu ambil cuti.Lagipun sy amik annual leave bukanlah MC jadi tiada apa2 masalah disitu. Annual leave mmg diberi kepada setiap pekerja dengan jumlah tahun pertama bekerja sebanyak 24 hari. Saya ambil cuti juga bukan saje2 dan sy mmg akan ssh hati setiap kali cuti sbb terpaksa meninggalkan kerja2 di pejabat. Sy ambil cuti kerana perlu ke klinik berjumpa doctor untuk check-up kandungan. Dan sekarang ini pula tempoh sebulan seka...

Spiral Spaghetti Goreng Ala Chef Shila

Di atas permintaan rakan-rakan di FB yang mem-view album resipi saye...dan merequest resipi dari saye terutamanya Epa Hassan . ..Dengan berbesar hati sekali saye sanggup dan rela membocorkan resipi turun temurun nenek moyang..huahuaaa...Kawan2, nak masakan sedap ni sebenonye kena ade satu skill, skill 'pandai agak-agak'...cmno tu? maksudnye, kalau orang tanye bape banyak lada nak letak? agak2 jer...ha gitu ler... hikhik ~Ha menarik tak spaghetti saye ni? (klu xmenarik sudah, ade ku kesah..) Bahan2: Spiral Spaghetti 250gram/setengah paket - 4 org makan (nak pasta lain pun boleh elbow ke,shell ke ikut sedap mate..saye suka guna brand San Remo atau Fusilli) *Seafood - Udang, sotong dsb...tapi saye suka guna udang saje (Udang saiz L atau M) *Minced chicken/beef *Lada kering - gunting dan direbus Bawang besar - sebiji Bawang putih - 4 ulas Sos Tiram *Sawi batang hijau *Carrot - dipotong panjang macam dalam gambar Telur - 2biji Garam dan bahan perasa (* = Ikut korang ler kalo suka...

Caramel Cis Kek + Nasi Daging Asam Kerisik

Nak hapdet sekitar sambutan Ulangtahun kekanda hamba..ekekeke...Sy tak masak beria pon juz buat Nasi Daging + Air Asam Kerisik ngan Caramel Cis Kek ..Teruja...Teruja sebab 1st time neh wat cis kek menjadi uolss! Sukaaaa...paling gumbira sebab hubby cakap sedap makan ulang2 lak tuh...Hubby ai nih memang pengkritik tetap uols so kalau die kate xsedap, no hard feeling okeh but kalau die kate sedap tuh, ehem..ehem..paham2 sendiri lah yo maksudnye.... Okeh ni sekitar makanan2 hasil air tangan iols... Caramel Cheese Cake... Nasi Daging Air Asam Kerisik... Hamiikk uols besaq2 punye daging iols letak k..Biar gumuks, Puas makan...huahahhah Untuk resipi Nasi Daging nih sila lah cari dalam label resipi belog ai nih..Untuk resipi cis kek, by request sajork..kalau ramai yang tanye ai letak la dalam belog nih okeh...Owh ye cis kek nih tak bakar tau chilled saje lam esbok. Sambutan Ulangtahun Hubby sangat lah informal...sape datang...makan, ikut lah tetamu nak serbu umah kami kul bape..y...