Skip to main content

Saya Jeles Dengan 'Dia'...

Sebenarnye entry ini ade berbaur kejelesan terhadap seseorang...Kami tak penah pon berjumpa, kawan bukan, sedare pon bukan..cuma pertalian antara customer dan seller sajer...Saye membeli satu produk kecantikan dari dia...memula blog hoping, tah cmne terjumpa blog dia. Mase tu dia tengah preggy...Ape yg saye jeleskan sangat tuh?? Okla, story2 sket pasal dia yer...Dia masih muda dalam 25-26 umo dia, ade anak kembar twin boy, kurus tggi orangnye, kulit putih/kuning langsat, berkerjaya (macam keje gomen), suami sorang jer (tak kan kembar pulak), orang kelantan. Tu jelah yang saye tau pasal die.. Ok ape yang saye jeleskan pasal die ye? Saye jeles sebab...

1. Dia berfitting cantik dan vouge walaupun sudah beranak skali kuarnye dua orang..
2. Dia sangat vouge walaupun dengan 2orang twin yang masih kecil...
3. Dia still cun melecun walaupun dengan berkerjaya, anak twin dan tiada pembantu rumah a.k.a bibik untuk membantu membuat kerja2 rumah dan menjaga anak...
4. Dia sangat cantik, pada saye laa...

Kenapa saye jeles?? Sebabnye dia ade cukup mase nak mencantikkan diri walaupun dengan twin boy nye...series cakap memang dia pandai bergaya dengan shawl ala2 orang arab giteww...Saye yang baru anak seorang ni pon kalau bersiap ala kadar jer a.k.a caplin sebab baru nak make-up anak dah memanggil2...hmm, camne dia buat yer?Agaknye kalau saye tanye dia, dia nak jawab tak?? Kalau nak tengok orangnye, boleh google Lynna (A Walk To Remember)...pastu anda komen sendiri okeh?

Comments

Hannyy said…
dah tgk lyna tu..cantik..jgn jeles2 shila..kamu pun cantik kan..hehe..
ska tgk die pakai shwl..love shwl too! tapi sekrg xleh pakai dah,hubbyku jeling terbalik je,,haha xpela,as long as hubby i like! i ikut je..(poyo je ayat kan?)
shilafaizz said…
kan hani kan..gojes gitu lyna tu kan...shila suka gak shawl tp bila dh pki tgk cermin mcm kelaka jek muka ku..bukakkk balek...
cuma kagum la dh la ank twin pakai bergaya gitu..haku ni pakai le shawl skali di tarik dek Myra senget benget suda...
Wahida said…
sheila, cantik tu subjective la..kita semua adalah ciptaan Tuhan yg cantik...tapi sis lynna tu mmg pandai bersolek..cantik..

Popular posts from this blog

Kenapa Dia Tak Prihatin?

Saya memang seorang executive biasa ditempat saya bekerja atau lebih tepat hanya seorang junior executive yg masih setahun jagung di bidang perbankan. Tempat saya bekerja sekarang adalah majikan pertama saya sejak saya grad. Saya tiada pengalaman bekerja sebelum ini dan hanya menjalani on-the-job training dlm istilah Human Resource. Saya memang seorang yg tidak pandai mengampu, kipas atau membodek bos. Kalau sy rase tak betul sy akan express idea sy. Buat masa skrg ketika tgh mengandung ni, sy memang slalu amik annual leave dan sebelum ini sy bukanlah seorang yg selalu ambil cuti.Lagipun sy amik annual leave bukanlah MC jadi tiada apa2 masalah disitu. Annual leave mmg diberi kepada setiap pekerja dengan jumlah tahun pertama bekerja sebanyak 24 hari. Saya ambil cuti juga bukan saje2 dan sy mmg akan ssh hati setiap kali cuti sbb terpaksa meninggalkan kerja2 di pejabat. Sy ambil cuti kerana perlu ke klinik berjumpa doctor untuk check-up kandungan. Dan sekarang ini pula tempoh sebulan seka...

Spiral Spaghetti Goreng Ala Chef Shila

Di atas permintaan rakan-rakan di FB yang mem-view album resipi saye...dan merequest resipi dari saye terutamanya Epa Hassan . ..Dengan berbesar hati sekali saye sanggup dan rela membocorkan resipi turun temurun nenek moyang..huahuaaa...Kawan2, nak masakan sedap ni sebenonye kena ade satu skill, skill 'pandai agak-agak'...cmno tu? maksudnye, kalau orang tanye bape banyak lada nak letak? agak2 jer...ha gitu ler... hikhik ~Ha menarik tak spaghetti saye ni? (klu xmenarik sudah, ade ku kesah..) Bahan2: Spiral Spaghetti 250gram/setengah paket - 4 org makan (nak pasta lain pun boleh elbow ke,shell ke ikut sedap mate..saye suka guna brand San Remo atau Fusilli) *Seafood - Udang, sotong dsb...tapi saye suka guna udang saje (Udang saiz L atau M) *Minced chicken/beef *Lada kering - gunting dan direbus Bawang besar - sebiji Bawang putih - 4 ulas Sos Tiram *Sawi batang hijau *Carrot - dipotong panjang macam dalam gambar Telur - 2biji Garam dan bahan perasa (* = Ikut korang ler kalo suka...

Caramel Cis Kek + Nasi Daging Asam Kerisik

Nak hapdet sekitar sambutan Ulangtahun kekanda hamba..ekekeke...Sy tak masak beria pon juz buat Nasi Daging + Air Asam Kerisik ngan Caramel Cis Kek ..Teruja...Teruja sebab 1st time neh wat cis kek menjadi uolss! Sukaaaa...paling gumbira sebab hubby cakap sedap makan ulang2 lak tuh...Hubby ai nih memang pengkritik tetap uols so kalau die kate xsedap, no hard feeling okeh but kalau die kate sedap tuh, ehem..ehem..paham2 sendiri lah yo maksudnye.... Okeh ni sekitar makanan2 hasil air tangan iols... Caramel Cheese Cake... Nasi Daging Air Asam Kerisik... Hamiikk uols besaq2 punye daging iols letak k..Biar gumuks, Puas makan...huahahhah Untuk resipi Nasi Daging nih sila lah cari dalam label resipi belog ai nih..Untuk resipi cis kek, by request sajork..kalau ramai yang tanye ai letak la dalam belog nih okeh...Owh ye cis kek nih tak bakar tau chilled saje lam esbok. Sambutan Ulangtahun Hubby sangat lah informal...sape datang...makan, ikut lah tetamu nak serbu umah kami kul bape..y...